elsie zimblys

hatar mitt liv, verkligen

Kategori: my life

hatar mitt liv, verkligen

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Elsie.. Du känner inte mig och jag känner inte direkt dig men du vet vem jag är och jag vet vem du är och andledningen att jag inte skriver mitt namn är att du bara kommer tycka att jag är töntig och si oh så...

    Men men jag ville bara skriva några rader och säga det att du absolut inte borde hata ditt liv absoluuuut inte!!! Du är den snyggaste människan jag känner elr har träffat och så. Du är så sjukt vacker och jag säger inte bara det här för att vara snäll utan du har verkligen stoora chanser att bli modell!! Jag menar , bara titta på dina ögon!!!!! Daaaamn giirl. Så sjukt fin ,vacker ,snygg , söt och så vidare jag hade kunnat skriva en heel uppsats om bara hur vackra dina ögon är.. eller hur otroligt fint ditt hår är!! Asså jag menar det du är så jääälva sööt!!! Kram från lilla mig.. :D

    2011-06-19 | 23:05:58
  • elsie zimblys säger:

    gud va gulliiiiigt! va kul att jag klicka mig in på bloggen just idag just nu haha, vad glad jag blir när jag ser sånt här.. kan inte tro att folk verkligen tycker så om mig!

    det lite läskiga är att jag inte har en blekaste aning om vem du kan vara.. men aja tack så jättejätte mycke! orden går verkligen rakt in i hjärtat på mig, du får jättegärna skriva en uppsats om mig HEHEHE de e lugnt för mig asså.. haha men aah som sagt tack så sjukt mycke! älskar sånthär..

    2011-06-19 | 23:58:32
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/
  • natta säger:

    jag håller med henne till 100 procent! :)

    2011-06-22 | 19:29:09
  • elsie zimblys säger:

    awww tack!!

    2011-06-24 | 02:15:27
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: