elsie zimblys

300:dje inlägg ffs!

Kategori: my life

jag vill ha en cykel.. visst har vi 6 st i denna familjen, men jag har ingen..
willy har två, julius har en, pappa har två, mamma har en
ofta inte orättvist?
jag cyklar ändå typ mest
men deras cyklar är för små eller obekväma..
jag är as sugen på att cykla nu.. på en skön cykel?!?!
men äh jag stannar hämmaaa, väntar på att tiden ska gå typ?
suger..
tänkte ta och bada för en gångsskull
typ ta de riktigt lugnt och ba ligga där
men mamma sa att jag kmr flagna då?
så jag skiter i de, duschar istället och har mask undertiden jag rakar benen ellenåt?
man ska ändå ba ha den i 5 min sååå
men jaja, vem bryr sig
imån börjar jag 8.05, riktig jävla tortyr
(eller hur de stavas..)
ska möta frida 20 i..
har kommit försent minst 10 min typ 5 ggr nu heeeh..
ja0ja0ja0
åh jag har så tråkigt va, ska lägga mig och kolla på tv
emoa mig lite
sen kl typ 8 ska jag duscha, måla naglarna, kolla på oc och sen sova
kmr ju aldrig upp på morronen, somna fan 00.nånting igår, va inte vaken kl 00.18 iaf haha,
o de är ändå typ 4 timmar tidigare än sommarlovet..
aja nu blir detta inlägget lååååååångt
och tråkigt.. men jag uppdaterar iaf!
inte så bra dock.. men iaf något :)
min lilla älskliing!
~
fatta inte va som hände, men du svek mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: