elsie zimblys

blabla

Kategori: my life

ja orkar inte blogga typ heheee
men jag mår bra,
fett soft dag, go engelska lärare,
fixat va som behövs,
vart med frida, färgat hennes hår
blev jätte fint! blir själv sugen på att färga..
men kanske väntar lite...
men frida kmr typ övertala mig snart känns de som haha (a)
men jag lägger väll upp bilder från mobilen någon gång snart
imån är de brännbollsturnering, efter de blir de nrj med frida!
feeeeeeeeeett soft
hoppas inget går fel nu.. allt känns för bra
ngt kmr gå fel..
men ah, jag är faktist glad
har ba ont i magen och är trött
men ska sätta på oc och typ sova
frida kmr hem t mig imån på morronen heeh..
och juste! mamma har köpt nåra as bra tabletter t mig haha..
berättar mer någon annan gång, pöss på er
ååååååh<3<3<3<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: