elsie zimblys

chachaa

Kategori: my life

kom in för en timme sen, liseberg va fett värt!
fick väll nåra ragg hihi men inget de blir ngt av..
men de va ändå värt, jag fick se julia rädd.. haha fyfaaan va jag skratta
vi åkte höjdskräcken, och hon skreeek och hon va så rädd va HAHAHA
åh gud va kul de va..
sen efter de stack vi hem till mig, sminka oss konstigt
drog hem t julia och hämta hennes grejer eftersom hon sover hos mig,
och träffa tom och tim en stund haha..
de va kul, & fett värt!
så jävla värd dag, älskar min luulia
imån ska vi på fitness träning, hihi
sen vet jag inte förutom att ja ska duscha..
kvällen!
så gick vi ut i glasögon.. sen tog tim och tom mina.. så försökte ja fixa till de innan dom såg men de gick ju sådär...
nice dag, julia sover redan, gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: