elsie zimblys

elsie är min hest

Kategori: my life

aloha
HAHAH vet inte ens hur man stavar det.. men ändå :D

ville bara tala om att elsie inte bara är min bästa kompis, hon är också världens bästa syster.
vet du hur bra hon är, asså seriöst nu?
hon är en sån som man ALLTID kan lita på, alltid står vid en sida, och sist men inte minst, alltid håller ens hand.
hennes hjärta är gjort av guld.
vi har bråkar o grejor men vem fan bråkar inte med sin syster?
jag har känt henne i 3 år nu, jag lärde känna henne med en gång!
vi umgicks varje jävla dag i ett helt år..
vi blev fan avundsjuka på varandra när vi va med andra kompisar, HAHAHA tiderna i 6an asså..
men bara så att ni vet & och du också elsie.
hon är min favorit.
jag älskar dig elsie!
tack för att du finns.


HAHAHAHAHA FRÅN 6AN
ELSIE DÖDA MIG INTE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: