elsie zimblys

faaaaaaaaaan

Kategori: my life

ja jag kom hem igår kl typ 12 på natten, men orkade inte dampa på mobilen för att uppdatera, hehe sry
men självklart ska något hända när man kommer hem, internet på min data funkar inte!
illa, men de fixar sig nog snart, är inne på willys nu heh
har typ vant mig vid att skriva med a och o istället för åäö haha..
menmen idag va jag med frida och massa fölk, haha typ drev med en männniska, fan va kul haha..
men jag har redan lagt in bilder på min data  så får hålla tummarna på att min data funkar snart igen,
imån ska ja antagligen träffa ross en stund, sen kanske sova hos frida
får se, men jaja gotland va as segt och de känns som en dröm att jag är hemma, känns ba så overkligt haha..
aja uppdaterar ngn annan gånt, håll utkik!
tack alla mina trogna läsare för ni inte gett upp på min blogg hehe (a)
PUSS PÅ ER


LIIIITEN, finns inga andra bilder på denna datan på mig typ haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: