elsie zimblys

fy-fan

Kategori: my life

ja de är min status på facebook
för helvete va äckliga scheman vi fick
jag ska fan försöka lägga mig kl 22...
annars kmr jag aldrig orka?
vi börjar 8.15, 8.10, 8.05, 9.05 & 8.05
8.05 PÅ EN FREDAG, vAFAN ÄR DE?!?!?!
sen slutar vi 15.30, 14.00, 14.40, 14.20 & 14.40
och längsta rasten förutom bamba är en kvart?
och vi börjar med schemat redan IMÅN!
JAG SKA VA I SKOLAN 8.05 IMÅN!?!?!
kl 8 är typ natt för mig!
jag är trött nu även om jag va duktig och la mig mycke tidigare än vanligt, eller ah va som har blivit vanligt på sommarlovet..
och en platta eller va de heter har gått av på min tandställning.. IGEN, på samma ställe
bra, skitbra
och jag har redan hittat ragg.. en turk från mtg HAHAHAHA
nej men seriöst, nu är jag as trött
funderar på att sova lite.. iaf lägga mig kanske.. kanske kolla på oc?
fast är för trött för de haha
jaja öööh hejdå
här får ni lite random bilder
eehh.. ja.. haha frida fick för sig att dansa, första gången på 3 år jag sett henne dansa i mer än 4 sekunder, då förstog jag varför.. HAHAHAHA nämen fridisen
tycker den blev lite cool
och detta inlägget skulle upp för nästan 2 timmar sen men jag är helt seeeg
'råka' kolla mig i spegeln och inse hur snygg jag är och hur synd de är att de inte syns på bild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: