elsie zimblys

heeh

Kategori: my life

aja se skulle faktist egentligen inte bli ett sånt långt inlägg om de egentligen men nu blev de såå
igåd vakna jag hos frida, sen gick jag hem, och sen t markland och träffa ebba, när vi kom t markland träffa vi johan hahaha, när vi hade vart med johan lite träffa vi didde, ja va gjorde vi? gick runt, i stan typ
sen stack han hem för han frös
och då fick jag och ebba för oss att vi skulle t saltholmen, och bada, men ja tyckte de va tråkigt där så vi åkte t styrsö istället.. och eftersom de va spontant så hade vi inga badkläder men vi hade trosor.. dock hade båda spetstrosor hahaha men ändå
sen skulle vi ta båten som gick 20.50 och när vi hade klätt på oss va kl typ 40 haha om inte mer,
fast som tur fanns ebbas harry där så han hämta oss med sin cross och körde oss t båten,
så tack till han! dom är faktist jätte söta.
och tack till ebba, för d va en sån sjukt värd dag!
haha jag hade kul iaf, och som vanligt så när jag har haft en bra dag, och inget dåligt har hänt under dagen, så kmr de ALLTID något på kvällen :)
denna gången va att NÅGON börja klaga och tjata, att han aldrig får nog -.-
jaja jag brydde mig inte om de och fortsatte kvällen framför datan, sen ladda ja ner high school musical 3 och titta på den hahaha (a)
idag har jag inte gjort nånting, väntar på att kl ska bli typ 18 för då kmr sega lulia hit,
vi ska baka kladdkaka och kolla på film, hihihi
hoppas nu fan kladdkakan blir kladdig...
jaja här får ni bilder från igår och från när jag dansa i regnet i förrgår!
ebba och didrik hehe cute
stackars mig, råka spraya parfym i ögat..
någon som vill ha skor? dom är ganska stora, björnborg också
asså de va blandad ordning, ja orkar inte haha
dansa i regnet, riktig lycka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: