elsie zimblys

jag vill flytta..

Kategori: my life

hej blöggen
för att inte ha en lika tråkig blogg som ebba (hehe) så tänkte jag skriva något..
men jag vet inte riktigt vad, alla är så tråkiga och kommentarar inte va ni vill läsa :(
men jaja, skriver va som rullar runt i min skalle nu
jag vill faktist flytta
visst saknar jag ju detta stället när jag inte är här, asså bortrest ellenåt
men jag är ändå trött på allt
folk är falska hit och dit
asså ingen har vart falsk mot mig nu men jag vet ju hur folket är
sen är allt här uttjatat, inget nytt och man vet hur allt är och allt..
jag trivs i min lägenhet också, de är fint och skönt här, de är inte de jag tänker på
men fatta hur fräscht de skulle va att byta stad,
allt är nytt?
jag tror de är för jag saknar de gamla så mycke, så de va och så alla va,
och jag vet att de aldrig kmr kunna bli så igen
de är ju bara jag som inte trivs i de
därför vill jag flytta och 'börja om' om man kan säga så
visst blev denna sista veckan på sommarlovet sjuuukt värd
och underbar, tack alla för de!
men jag vill flytta, och börja om.
mobba inte
nu kmr lite gamla bilder, för jag känner för de
kreta.. kolla va smal jag va?! :'(
haha aw
kreta.. KOLLA VA SMAL JAG VA JAG BLIR LEDSEN :(
hahaha mobboffer
blöö jag vill ha blondt hår.. </3
denna bilden är egentligen inte så längesen, men fan va jag saknar de
mjaa ful bild men hade vart på 'allt för min syster' med mella, har tom kvar biobiljetten haha!
haha omg, mitt förra rum..
aww
de ser ju inte ens ut som jag? eller jag tkr inte de iaf haha
haha förlåt men jag tycker denna bilden e söt..
denna bilden får avsluta, haha orkar inte mer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: