elsie zimblys

jajajja

Kategori: my life

Jag vill om du vågar
och jag lovar att min kärlek räcker till
Jag vill om du frågar
Så kom kom och ge mig liv igen
för jag längtar och jag väntar
Kan du älska?
Ge mig ett svar, ge mig passion

sån tönt är jag
och jag har ont i huvet och tänker bara 'jag vill också ha så, jag vill också vara så, jag vill också kunna göra så, jag vill ocksååååååååååå!'
blir typ psyk av de
men seriöst de är sant, jag vill också kunna/göra/ha/va osv.
varför kan inte jag? :(
fuck off
jag och julia hade mys och jag älskar henne, hon e best.
bilder kanske kmr imån, ska typ lägga mig och kolla på tv nu
imån (idag) ska ja träffa frida, vi ska t torpakalaset hahaha
sen va med folk antar jag
de blir nog jättebra
de känns som att min blogg har blivit väääääldig tråkig, så kan inte någon/några kommentera va jag ska göra för att göra den kul? :(
skulle vart great.. vem vill gå in på en tråkig blogg liksom?

jaja hajdoo
ja å lillebror

Kommentarer


Kommentera inlägget här: