elsie zimblys

tjata!

Kategori: Allmänt

orkar inte blogga men de va chill idag,
fick träffa min älskade lilla gullunge
så söööööt, haha älskar dig fidde
de vart chillchill..
när jag kom hem råka jag bränna min kudde hehe..
skulle stänga in en fluga i min lampa (den är som en skål där uppe) så la jag kudden över så brändes den..
juste! märkte att jag inte hade sparat den där bakgrundfärgen sist, så ni såg den fortfarande bara svart.. men nu är den blå, eller?
JUUUUUUUUSTE, KOM PÅ DAGENS ANDRA HISS, (första va att få träffa fiddee) JAG OCH FRIDA DELA PÅ EN POMMESTALLRIK MED VITLÖKSSÅS PÅ SILVER, FAN VA GOOOOOOOOOD
föresten har frida massa bilder från idag.. hon skickar väll dom snart?!?!

Kommentarer

  • frida säger:

    hehehe sladden är hos mamma du får dom imon eller ngt<3

    2010-08-23 | 00:22:49
  • johan säger:

    orka bromsspår va äckligt du är !!

    2011-07-12 | 22:05:13

Kommentera inlägget här: