elsie zimblys

yoyoyo matha fakka

Kategori: my life

jaaa är hos frida, fortfarande
igår träffa jag henne runt typ 5 så åt vi och åkte t bk haha, seen åkte vi tillbaka t flatås och satt där och snacka, sen börja de ösregna och jag fick för mig att dansa i regnet,
så jag gjorde de, haha bilder kommer seeen
sen fick jag en kyss i regnet också.. hihihi
sen åkte vi t markland och köpte godis, gick t ett luffarställe jag kissa på hahahha sen gick vi runt i högsbo i typ 2 timmar, nyttigt!!!!
när vi kom hem kolla vi massa gamla bilder, ahhaha som ni kanske såg innan, fan va fula, men fan va man saknar tiderna va, helt sjuukt
men haha vi skratta inte lite iaf!
sen la vi oss och kolla på allt för min syster, fast orkade itn kolla hela så kolla vi på peddos på tv sen somna vi hehe.. va lite knökigt men jag lever ju
idag ska jag träffa ebba den körven
fast vene när var ellehuuuuuuuur
elle va vi ska göra
hehe
vet ba vilka jeans jag ska ta på mig när jag kmr hem.. HIHI
aja nu blir de långt hörs sen pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: