elsie zimblys

03:29 - KLAR!

Kategori: my life

KLAR med min fucking jävla uppgift!
den va faktist svårare än jag trodde men jag fick ju lite hjälp från alla håll tills alla somnade...
men vet ni vad som gäller nu? eller ah.. kl 16-17 idag (lördag)?  jag ska till............ TYSKLAND MED JULIA!!!!!
AS FETT
berättar mer om de imån mår jätte illa och måste sova... 
idag slutade praoen kl 16.30........... man ba yey
men ah så åkte ja hem o sen träffa frida vid halv 18 trorjag?
så va vi ute en stund sen va de för kallt så vi sega lite hos mig... eller ah jag sega :(
sen baka vi! gjorde kladdkaka, prövade att lägga i dumle godisar... de blev skumm smak men den blev ju verkligen inte äcklig :D
aja sen bestämde vi oss för att frida skulle sova här endooo, så gick vi till henne o hämta hennes saker sen kom vi tbaka o nu har jag skrivit klart min inlämning efter lite sura miner, sen börja jag om också hehe..
NU E DEN FINITO IALLAFALL OCH DE BETYDER ATT I'M GOING TO DEUSCHLAND!!!! WOHO
frida sover som en söt liten gris, hon sa att hon blev sömnig av att höra så mycke om revolution hehe..
vi har faktist haft jätte kul idag, skrattat huuur mycke som helst.. goa e vi allt
biiiiiild från i somras


Kommentarer


Kommentera inlägget här: