elsie zimblys

duktiga jaaag!

Kategori: my life

har gjort tidinställda inlägg för varje dag medans jag är borta!
visst e jag snäll?
frågan e om jag ska va vaken till klockan 6 då alla andra går upp eller om ja ska ta mig en blund?
tror ja ska försöka va vaken så länge jag orkar, lägga mig när ja inte orkar mer, och sen sova på planet..
fast egentligen är de ganska ovärt.. ska ba sitta 5 timmar på planet.. men ÄÄH
föresten, de är 1 timmes skillnad där? 
no big deal men endo heh..
sitter helt ensam typ vaken... smsar... med.... *************.. aa... ganska långt namn..
skoja men mm..
eeeeeh har fortfarande ingen känsla av att vi ska åka.. är ba hungrig :)
måste fixa mina naglar och klippa till min lugg
sa ja att ja klippte den föresten? itne raklugg men snelugg, love it :D
aja CIAO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: