elsie zimblys

fattar ni ällöör?

Kategori: my life

om 9 timmar är jag på flygplatsen/flyget...
sen 5 timmar på flyget, sen är jag framme.. i värmen...
trodde aldrig ja skulle få plats med alla mina kläder, har kläder för 14 dagar istället för 7..........
HEHE
jaja, jag och frida åkte till stan och fikade på condecco! as mysigt, sen gick vi över den älven som går genom hela gbg osv typ.. trodde verkligen isen skylle brytas o vi skulle ramla men vi kom över!!! :D
förlåt men orkar inte lägga in bilderna..
oredigerad osånt..
& ja där ser ni en liten "hemlighet", jag har väääldigt skeva lillfingrar :$
när folk ser de brukar dom bli mer chockade än äcklade.. ja skulle ba "eeeeeeeuw"
när man tänker att de egentligen ska va rakt ser de ju skit äckligt ut HEHE
jaja puzzzzzzzz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: