elsie zimblys

fittfoooooot

Kategori: my life

asså igår va jag ute o promenera med pappa (HAHAHA)
men ja satt ju hemma hela dan lixom, så va tvungen att röra på mig
och eftersom de va -10 grader så ville ja va smart o ta på mig varma skor
efter ett tag börja de skava, tänkte inte att de skulle va så stort liksom,
när jag kom hem va de värsta vattenblåsan på ena foten
har aldrig haft en sån innan så fattade först inte, sen när jag hade duschat så spräckte jag denhahahha as äckligt o idag har de gjort ont hela dagen, har inte kunnat gå ordentligt
ser ut som ett jävla mongo menmeen
nu gör den ont vad jag än gör
jag kan inte sätta något kallt, kan inte vara still, kan inte nudda den mot något
gör ont vilket fall.. får typ lust att skära av mitt ben... asså de svider så att jag ibland rycker till
o de kliar i mina händer?????????????
blåsan e vattenfylld igen
mums..
försökte googla om vad man skulle göra, någon hade skrivit att man skulle låta den va men alla andra hade skrivit att man ska spräcka för annars kan den stelna så?
ah nu fick ni höra lite sliskigheter.. UNG & BORTSKÄMD IDAG!!!
och vet ni vad hihi? jag e vän med tim-joel på facebook HEHEHE
inte för jag e speciell, en i mängden liksom.. men sheeet va gulligull han e
liiiiiiiite gay kanske men endå as snygg..
man kan ju inte säga att han INTE är snygg? shiiit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: