elsie zimblys

i'm so happy, i'm so glad that i've got you

Kategori: my life

i'd like to thank you, and thank you means meeeerci
merci till att oc finns, asså de är så jävla underbart
så jävla värt
de är de bästa som finns.. kan inte komma på något bättre nu faktist
och eftersom jag har varit så duktig med sötsaker och sånt, och att det snart är nyår och mitt nyårs löfte ska bli att inte äta chips, godis, ooosv
choklad får jag äta men inte ofta, för de går inte att motstå så länge..
men iaf, så jag gick (ja ni hörde rätt, jag gick ut!!! dock tyyp MAX 100 steg heh) till filmtajm o käpte jordnötsringar och vitamindricka :D:D:D
gillar inte läsk så prövar alla smaker på vitamingrejsen HAHAHA :(
aja denna gången prövar jag persikasmak, är glad atm, därför uppdaterar jag innan de går bort igen :D
lan med mig själv typ heeeeeh.. mys :)

söt bild, little elsie :D
fattar ni att dedär va 5 år sen?
jag va 10? asså sheeet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: