elsie zimblys

kul dag!...

Kategori: my life

..... nooooooooooooot
skola, tittat på alla ung & bortskämd avsnitt..
fett synd att JP åkte ut.. men ska försöka titta på alla avsnitt hehe..
hoppas verkligen inte någon av tjejerna vinner.. hejjaar på daniel paris eller tim-joel
okeeeej min blogg e as tråkig men jag e så irriterad att jag inte ens kan läsa bloggar vilket är min hobby annars
sen åt jag klockan typ 4-6 ellenåt och jag är fortfarande mätt, åt 3 pizzabitar?
men ändå, fy mig
har faktist ätit bra och sånt denna veckan, förra också
haaha duktig flikkaaa
vet ni hur många steg de stog på stegräknaren igår? :D
11443 :D
de e mer än en mil & för att vara jag & de lilla jag rör mig på HEH så är de gryymt
ska börja stenhåårt med sit-ups också
och träna mina ben
mina armar e riktigt svaga också..
fan, kan någon bygga ett gym istället för typ.. min lillebrors rum? :D

fula bilder men va ska jag göra?
ingen kamera och hur rolig är min blogg liksom...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: