elsie zimblys

min ängel

Kategori: my life

redan sagt grattis till dig 2 ggr
men vill göra de igen
vi har nog gått igenom allt två vänner kan göra
vi har bråkat som mest, vi har gråtit ordentligt, vi har skrattat tills vi fått magkramp
vi har gjort hur mycket som helst tillsammans
även om vi typ inte ses längre, så vet du att jag älskar dig
även om vi inte snackar lika ofta längre, så vet du att jag tänker på dig
även om du inte bor i flatås längre, så vet du att jag finns för dig
jag älskar dig,
hur du än är
vad du än gör
hur du än gör det
var du än är
 
i mina ögon, är du perfekt precis som du är
den finaste människan på jorden
det bästa som har hänt mig
den bästa tiden i mitt liv
det ENDA som fattas på dig, är ditt självförtroende som jag inte fattar vad du har gjort med..
försöker verkligen tjata för att få dig att förstå att du är den finaste som finns.. men du fattar inte :(
aja, grattis på din 15 års dag
du är stark
du är guldvärd & mer än så.
hoppas du haft en bra dag,
önskar dig mycke lycka hihi,
min ängel
jag älskar dig mest
 
 
 
 
SERIÖÖÖÖÖÖST KOLLA VA VACKER HON ÄR!
döda mig...