elsie zimblys

ny drog

Kategori: my life

låg o kolla på 6 avsnitt av oc igår, kunde inte sluta även om mina ögon inte riktigt ville jobba med mig..
så jag somna la runt 7 heh.. ska kolla på de nu med
så tiden går fortare
hade ju egentligen planer för idag..
de va ju premiär för narnia så skulle dit med frida & julia men de blev ju som de blev, men va ändå typ 90% säker på att de inte skulle bli av när vi pratade om de ändå..
men ja o frida skulle shoppa ellenåt ist men hon dissa............................
men jag har kul ändå?
på mitt rum, kollar på oc o längtar bort <3
fundeeerar på att lägga ut saker ni inte visste om mig igen ellenåt..
tycker sånt e kul o dela med sig av mohaha
men aja nu ska jag göra antingen chailatte.. eller oboy.. fick ju chail-te i julklapp så nu kan jag göra egen :D
frågan e ba hur de smakar då..
menmeeeen eeh får tänka lite till..
ska försöka bli klar med min halsduk också.. den e ju as lång åt alla håll nu..
frågan e ba om de räcker :W
PYS
wohoo<333333333333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: