elsie zimblys

ok ja e liiite random

Kategori: my life

HAHAHAHHAHA asså jag sitter och dör av skratt HAHAHAHAHA fan va jag har kul även fast de inte ens är kul...
visste ni att iron betyder järn på engelska?
ironman = järnmannen HAHAHAHAHA
jag o frida dör :(

och att joel e lättlurad? eller så spelar han.. javene HEH men de e kul endo
och titta detta..
vet inte om ja fick ta bilden eller så men hallå, ser ni eller?
trodde inte ens de fanns sånna killar,
låter som i en fiiiilm, sånna finns de nog iiiiiiinte många av iaf
jag bara måste ahahha
för nu har jag något riktigt starkt mooot denna människan
VEM har en sån bild som profilbild?
men de enda som syns är ändå hennes EXTREMAAAA push-up
vet fan inte va jag ska ta mig till när jag ser sånt här aHAHAHA
de är äckligt? överspeleriii till max seriöst haha
update: hon ville att jag skulle ta bort censueringen?

Kommentarer

  • frida säger:

    HAHAHAHAHAH SÅG DIREKT VEM D VA..

    2010-12-11 | 00:07:34
  • Ema A. säger:

    jävligt fittigt elsie, vafan vinner du på detta?

    2010-12-11 | 00:57:54
    Bloggadress: http://emanguyen.blogg.se/
  • cassandra säger:

    vem är det? :)

    2010-12-12 | 13:54:11
    Bloggadress: http://cmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: