elsie zimblys

så jävla värt!

Kategori: my life

vet ni vad? jag somnade faktist innan 00.00 igår!!!
typ rekord.. men de va svårt faktist
men nu e jag ganska glad iaf, skolan gick fort och vi slutade med att åka till typ sveriges brantaste backe.. hahaha
nämen den är skit brant, och de e ju svin halt, men jag o frida åkte på plastpåsar ner för den.. lite läskigt men ganska kul, jag åkte två gånger, frida fick ont i knäna :( 
fast andra gången kom ja på ett gupp oså landa jag på svanskotan så den värker lite nu.. men jag lever!?!??!
sen åkte vi på en mindre backe av ren is, så åkte jag på magen o då sa lars att jag vann på "finaste åket" :D
fast man fick inget pris för de,
man fick pris för bästa utklädnad (det va ba gustav som hade klätt ut sig)
sen för längsta åk, och för mest vågade åk,
och då vann jag och frida på mest vågade åk! iaf i våran klass, så vi får pris på måndag hehe,
fast de blir ba en choklad trorja..
men ändå, tycker de va skitkul :D
synd ba att de va typ 6 st som åkte haha..
men de va ändå värt o bli helt blöt och få lite ont :D
haha jag o frida hade ju gått och sagt att vi verkligen inte tänkte åka, men jag blev ju så jävla taggad..
hade skit kul på idrotten idag också!
de enda negativa idag är väll att jag insett hur dålig jag verkligen är i skolan..
inte de att jag har ig i något (vad jag vet) men innan hade jag 6 vg o resten g, en ig-varning på spanska men ah
nu har jag typ g i allt o vg i musik.. skit kul
alla lärare säger att jag verkligen ligger på gränsen till vg men att dom vill höja mig nästa termin
så nästa termin lär väll bli ett helvete, men nu måste jag fan inse att detta är allvar & framtid..
nu måste jag gå och äta något, är helt yr, inte ätit något idag..

hohooooooo vem kan detta va? :D

eller dehär????? skoja, men orkar inte redigera ellenåt heh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: