elsie zimblys

SKOOOOOOOOOOOJAR DU ELLER?

Kategori: my life

VARFÖR I HELA HELVETET ÅKTE ELLINOR UT FÖR?
VARFÖR I HELA HELVETET ÄR PAULINA KVAR FÖR?
FUUUCUCUCUUCK VA ONÖDIGT
paulina gör ingenting faaaaaan vilken jävla tv-miss
uuuööööh
aja tim-joel är kvar iallafall..
ääh ja måste fixa mina naglar...
värt? adå, seen..
har as ont i huvudet nu..
sen fattar jag inte hur jag ska få på mig skorna med detta såret imån...
ööhm
ska hämta något att dricka ellenåt sen titta på pensionjävlar eller va de heter heh
imån ska ja träffa frida... resten av veckan vet jag inte tyyyp, på fredag ska jag till odontologen kl 12 trorjaaa, på lördag ska jag sälja kakor och bakelser i haga, undra hur faaan de kommer bli asså!
vet bara att de är kallt, vet inte vilka som ska va där, vart man ska, när man ska va där, ingenting :o
aja jag får la reda på de snart i gueeess
sen på söndag fyller lillebror år.. shet
och nästa onsdag fyller jag år, men de har ni ju redan koll på ;)

btw så har jag köpt påfyllning till mitt nya nummer... men jag vågar inte byta, känns så.. läskigt :(
typ hejdå.. HAHAHA
men seriöst blöö




AHAHAHAHAH fan va ful "Vi som hatar när man kastar en liten snöboll på nån sen så får man hela Antarktis tillbaks i ansiktet"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: