elsie zimblys

håller jag ut?

Kategori: my life

till lanzarote, puerto del carmen
någon som varit där? 
hoppas verkligen de blir fint väder
att allt inte blir för hemskt
att jag får koppla av
att jag får fäääärg
att de är fint
att inget händer
att allt blir bra
att jag kan få va ensam
att jag får komma bort

Avstånd till bad/strand: 500 m
Avstånd till centrum: 520 m
Avstånd till supermarket: 30 m
Avstånd till lokal shopping: 350 m
låter ganska bra..
de viktigaste som ska med är ju pengar, kamera och mobil + laddare & headsett (musik)



åker den 27:e om jag inte redan sagt de.. undra oom jag håller ut tills dess
men de e ju bara imån, då kan jag ju ha lika kul som jag hade igår, satt inne typ hela dan, åt ba frukost o sen en yoghurt kl 23 utan att va hungrig
sen är de sönda, då packar jag, "umgås" med farbror o hans fru typ ellenåt eftersom jag inte kommer se dom på ett år igen nu trorja (dom bor i litauen o jag ska inte dit i sommar vad jag vet)
sen är de måndag och då åker vi och är tillbaka den 3 januari, sen börjar skolan en vecka efter
och den veckan kommer nog va jätte rolig :):):):):)
hatar mitt liv

Kommentarer


Kommentera inlägget här: