elsie zimblys

TAGGAD? SKOJAR DU ELLER?!?!?

Kategori: my life

FEEEEEEEEEEEETING TAGGAD NU ASSÅ!
nu fick jag helt plötsligt jätte bråttom!
men jag håller tummarna på en grej..
sen hoppas jag verkligen de blir kul
jag tar med mig mammas kamera så bilder blir de  nooog!
sen har julia kamera också
tror nog inte de blir någon bloggning haaha.. men de är två nätter vi är på båten, andra dagen blir de vandra lite på julmarknaden i tyskland, sen är vi hemma på måndag morgon, åker direkt till skolan.. men ändå!
julia sa att vi ska:

handla i shoppen (15% rabatt på ALLT)
käka go mat
spela
se om d finns några snyggingar
göra oss "kända" (skämma ut oss)
ta as mycke kort cpa ovanligt mycke o ah, kvällen blir va vi gör den till ^^^
och sen går vi iland på söndagen o visst alla affärer är nog stängda då men det är typ julmarknad där så går vi runt där o myser o sånt o sen dyngar vi och sover i skolan <3

så får vi ju kort o springer runt där alla jobbar (6)
asså eftersom vi är VIP
får vi kort så vi kan gå överallt nästan o vi får egen hytt o allting
helt gratis

SÅ JA DE BLIR GANSKA LYX!!

we rock
kopiera den från julias blogg, är tillbaka på bloggen på måndag KÖSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: