elsie zimblys

tjulul-u!

Kategori: my life

nu ska jag springa in i duschen trorja.. 
fett värt, är hur äcklig som helst heehe..
& jag börjar ju 10.. eller ah typ 20 över, han kommer ju försent varje gång? :s
juste jag hade tänkt gå t skolan o fråga en lärare om en inlämning...
om jag gör den så får jag åka t tyskland med julia i helgen trorja!!!!!
berättar mer om de ikväll!
hoppashoppashoppas jag får asså..!
okej nu ska jag skynda mig lite, ska ju äta och göra mat att ta med mig idag också.. skulle ta med mig massa papper & alla LÄXOR jag fåått på praoen, men har inte ens gjort dom sista vi fick hehe..
vi hörs senare, om jag inte fryst fast i kylan.. 
TJAAAARÅ!
jag vet inte vad jag gör......

Kommentarer

  • t säger:

    God morgon! :)

    Händer till helgen?

    Hoppas du får en trevlig helg iallafall :)

    Kramar!

    2010-12-03 | 08:35:46
    Bloggadress: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: