elsie zimblys

sluta blogga...?

Kategori: my life

funderar seriöst på de..
alltid typ tyckt de e as kul o blogga men nu blir de ba jobbigt typ..
tvingar mig själv att lägga upp inlägg typ...
får se hur de blir..

tror iaf jag ska få denna kameran:
Canon IXUS 105 IS
den verkar go och vad jaag har hört så tar den bra bilder.. eller den äldre modellen av denna tar bra bilder..
hoppas den är bra och att den tar bra bilder på mig? HAHA
bara jag som tycker vissa kameror är dumma o bara tar fula bilder på mig själv? :(
den jag hade innan har jag alltid älskat, 
min mobil kamera jag har nu tar as fula bilder när de gäller att ta kort på mig..
ebbas kamera har aldrig gillat mig,
julias kamera vill inte heller acceptera mig...
maaahaha

såg en rolig grej på facebook också
http://translate.google.se/#de|de|pv%20zk%20pv%20pv%20zk%20pv%20zk%20kz%20zk%20pv%20pv%20pv%20zk%20pv%20zk%20zk%20pzk%20pzk%20pvzkpvpvzk%20kkkkk%0A
jaaaaaaa de är en cp länk men klicka in o lyssna på remixen HAHA

har haft "gubben i lådan" låten på hjärnan heladaaaaan
typ jobbigt..

tog massa ego bilder förut föresten!
omg desperate idag HIHI
om typ 4 min
ni får ego bilder seeen hinner inte nu..
seeeen så kan jag berätta om tyskland seeen också, eller typ kanske imån ;ppp
oj kom på att jag måste plugga... palla hemkunskapen iaf
kanske skriver någon mening t spanskan...
asså sheeet


Kommentarer


Kommentera inlägget här: