elsie zimblys

vakhén

Kategori: my life

heh
eeeeeeeh vakna klockan 8 först av allt oväsen i lägenheten -.-
sen somna jag om sen väckte pappa mig för vi skulle fira willys födelsedag,
hihi han fick en puma deodorant och ett knasigt kort av mig
han verkade ha önskat sig de hihi så de vart braaaaaaa
eeh nu e jag och allt omkring mig äckligt känner jag.. så ska bädda sängen sen duscha
sen får vi seeeeeee va som händer
puss sålänge
ooomg den blev tagen för exakt ett år sen igår :D
fett....
ba för de får ni "bildspecial" från den dagen MOHAHA
dagen innan de, den 17 gjorde vi pepparkakshus i skolan också, & min grupp vann :D
självklart, alltid jag som vinner.. *gäsp*
nääääääääsk HAHA men eeeeh ja
ojdå, liiite foundation
så jävla glad att jag inte har sånna ögonbryn längre HAHAHA :(
ser ni att mina tänder stog ut så mycke att de syndes på mina läppar..?
hellre tandställningsmongo än typ vampyr/häxa.......
HAHAHAHA
skev
mycket fint tycker jag.. ser ut som ett troll
lite torra läppar kanske.. HAHA
va stora lår jag ser ut att ha..?
mysig käft typ? ser ut som att jag har tänder i hela munnen :o
snor också? kanske, mums
fredriikaa
fjiiiiida
söt tomte JAG gjorde HIHIHIHIHIIHII
nu booooooooorde ni fan va glada!
32 BILDER FÖFAAAN!
TUUDILU

Kommentarer


Kommentera inlägget här: