elsie zimblys

aaw <3

Kategori: my life

ååh va jag älskar kommentarer,
ååååh va ja älskar kommentarer (a)
.
haha nu är jag hemma! kom hem kl 9, duktig flicka :)
va med alex på heden, kolla väll typ en match seriöst sen ba kolla vi runt, sen skulle vi kolla på en till, och så kmr de några fula äckliga fkn polskar och kollar på mig, så kolla ja inte tillbaka, & dom prata på sitt språk till mig typ? eller de verka så, SEN FRÅN INGENSTANS HÄLLDE EN IDIOT AV DOM VATTEN PÅ MIG?!?!
hela jag blev blöt! de värsta va ju att dom inte va snygga.. jävla äckel, dö
varför är alla polska killar jag vet patetiska? usch.
.
aja resten va la kul, mysigt väder och så, mamma sa att jag hade fått ännu mer färg men javene haha ;o
aja här är lite bilder iaf :)
haha euw, men de är gummigrejer från gräset :o
aleeex
suuumobrottare
<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    döööh , de va på OSS dom kasta oh ja blev pisseblööt ! oh ja ville dit oh kasta juice på dom men du ville inte :( mysig dag va de ialf ! haha oh sheeeeet vilken snygg bild på mig ... plz ta bort den

    2010-07-12 | 16:01:26
  • alexandra säger:

    döööh , de va på OSS dom kasta oh ja blev pisseblööt ! oh ja ville dit oh kasta juice på dom men du ville ;( inte mysig dag va de ialf ! haha oh sheeeeet vilken snygg bild på mig ... plz ta bort den

    2010-07-12 | 16:03:05
  • ALEXANDRA säger:

    SORRY DE BLIR FEL HELA TIDEN ,

    mysig dag ska de stå !

    2010-07-12 | 16:04:09
  • elsie zimblys säger:

    du blev liiiite blöt i håret? :o

    haha men dom skulle ba hålla på då.. & dom va inte ens snygga :(

    men snälla bara ditt öga syns? :o

    va glad att ja inte tog den andra HAHA (a)

    2010-07-12 | 20:19:38
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: