elsie zimblys

asså

Kategori: my life

jag är hemma & har ätiiit
åt korv med bröd & ketchup för dom som ville veta, smaskens
nejmen nu har ja tråkigt, någon som vågar kommentera & skriva ngn bra film som jag inte har sett?
& ingen action, thriller, skräck, deckare eller så, helst tjej film, tonårs film, och sånt
beck går ganska bra, fast kmr inte våga se den nu ändå.. blir ju mörkt snart..
aja, ebba är jobbig & hennes blogg suger hehehe
hennes förra va bättre.. läste igenom hela igår
(för att läsa texterna om mig, dom är söta)
HAHA de är faktist sant.. & för att allmänt kolla hur hon skämt ut sig
är jag dum nu?
menar inget illa
& kmr de upp sådär att man måste skriva bokstäver när man ska kommentera min blogg?
om de gör de, vet ngn hur man tar bort de? jag hatar sånt själv haha..
random bild  & inget smink btw

Kommentarer


Kommentera inlägget här: