elsie zimblys

home..

Kategori: my life

jadu/ni, nu är ja hemma
statistiken har sjunkt som fan!
ska försöka få upp de, ska iaf blogga bättre
tror inte jag kmr orka lägga in alla bilder här haha men dom kmr in på facebook iaf, men inte än,
kom hem för en timme sen typ..? har inte packat upp än..
men ni ska veta att det va helt underbart, de va typ precis va jag behövde,
de va som om jag va i en annan värld, slapp all skit & alla problem här hemma
va inte emo en sekund, tror fan jag har fått osynliga magrutor, jävlar va kul jag har haft!
idag är en sån dag jag har bättre självförtroende hahaha, men de försvinner väl imån!
nu sitter jag här i bh, troser & kjol? haha sött,
men ah ska äta kladdkaka nu typ haha..
hörs sen!
åååh jag vill tillbaka, känner hur all skit bara närmar sig..
aja jag åker härifrån om 19 dagar, bara att dega igenom i guess, fan va detta sommarlovet blev motsatsen än vad man hade 'planerat'.. aja va ska jag göra

Kommentarer

  • alma duzic säger:

    kolla du är smmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaal du har magrutor till och med så håll käft snälla elsie!!!!

    JAG SAKNAR DIG BAJSKORV!<33333333

    2010-07-02 | 17:51:03
    Bloggadress: http://almaduzics.blogg.se/
  • elsie zimblys säger:

    jag har inte men de känns nästan så för så mke jag har skrattat ditt trögfattade miffo

    JAG SAKNAR DIG OCKSÅ! när åker du? :(<3

    2010-07-02 | 19:19:59
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/
  • alma duzic säger:

    men du har tyst!!!!!!!

    du är smaaaaaaaaaal!

    ja åker på måndag...

    asså elsie du ska bara veta hur ont jag har i mitt knä,

    jag gråter..

    ska till doktorn imorgon med det,

    HAHA det lät helt cp 'ska till doktorn med det' HAHA det är ju självklart att mitt knä hänger med om ja går , åh haha ja har damp:(

    men iaf,

    har haft ont i 2 och en halv vecka nu så det räcker!

    tänk om ja måste amtutera HAHA?:O

    nej nu blir jag rädd....

    mnassa pussar och kramar från miiiiiiiiig!!!!!!<3333333333

    och mitt halv döda knääääääää!<333333333

    2010-07-02 | 20:08:25
    Bloggadress: http://almaduzics.blogg.se/
  • alma duzic säger:

    och du , hur gjorde du texten på din header ?

    den blev skitsnygg hela headern ja visste inte att du va så duktig hahaha.

    efterblivna unge.<333

    loveuuuuu

    2010-07-02 | 20:09:51
    Bloggadress: http://almaduzics.blogg.se/
  • elsie zimblys säger:

    DU ska va tyst!

    hahahhaah jävla klant,

    jag gjorde hela bilden på picasa, aww tack (a)

    horunge jag saknar dig :(

    loveuto

    <3

    2010-07-02 | 20:54:01
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: