elsie zimblys

jag kan, jag vill, jag ska.. men jag orkar inte

Kategori: my life

bästa gruppen på facebook ja sväääär
haha
men jag vill ändra massa saker i min blogg.. men jag fattar inte nya designadinblogg ? :(
as ful & man hittar inget & allt e knaaaaaaas..
blöö
har lyckats hitta lite filmer, laddat ner 1 som jag tror ska va bra :D
upptäckte en läskig sak också..
men orkar inte förklara nu, vene hur jag ska förklara hehe..
& jag drömde värsta läskiga drömmen också.. men ändå ingen mardröm..
kmr inte ihåg hur den börja ellenåt men jag kmr ihåg att jag va i skogen med familjen och så
så va de typ regnigt
så såg jag en pöl, & i den pölen låg ett finger, en tumme, sen riktig asså?!?!
så vände ja på den med min fot, så såg jag att de va en tumme då
sen gick jag runt pölen & helt plötsligt va de 10 fingrar där
sen helt plötsligt blev dom 10 fingrarna varsin liten människa från one three hill som ligger där som små dockor?
sen såg jag frida och visste inte om jag skulle gråta eller inte, men bestämde mig för at tgråta, fast stor lipa? HAHA
inte bara jag är konstig, mina drömmar med..
men bloggar mer imån, pusspuss!
ganska gammal, tagen i vintras..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: