elsie zimblys

jappjapp

Kategori: my life

haha rubrik e alltid trakigt..
meenmeen, nu gor jag samma sak som igar nar jag blogga
va ska jag skriva?
har inget kul ni kan lasa men jag skriver va jag har gjort idag anda for att bloggen inte ska torka ut..
de borja med att jag vakna av att willy gjorde ngt med tv'n sa de lat as hogt, sa kunde jag inte somna om
sen at jag och sa kom farbror och pappa och hamta oss sa akte vi till forst mormor sen farmor, fran farmor gick vi en promenad till pappas skola, dar han gick nar han va liten da asso,
sen gick vi till farmor och at, sen gick vi ut och promenera igen
sen stanna vi vid ett typ cafe, sa drack jag en milkshake och shalala sen kom pappas gammla klasskamrat trorja de e?
aja och han hade moppe, sa akte jag och pappa till varsta utsikts platsen, as fint faktist.. och dar va de ett stangsel och pa de stangslet va de massa las, assa sanna man låser (va tvungen att kopiera for att ni ska fatta) och dom lasen va fran brollop, assa nar nagon gift sig, sa har dom ett las (dom flesta hade deras namn inristat) och laser fast de dar, sen slanger nyckeln, ganska kul anda haha, men de ar ganska fint har vid vissa stallen om jag ska va arlig.. men de e ba iar jag markte de HAHA
men aja sa fick jag aka lite, hihi, sen kom min fabror och hans fru och hamta oss, sa akte vi och bada och sen kopte donken mat och sen satte oss pa en typ.. ja va ska man kalla de? resturang\bar typ haha
mjaa, har tyvar inga bilder jag kan lagga in.. kan forsoka imon, vi ska sova har iman med hehe, och jag har inte mobilennu for den laddar hos mormor, dumt gjort men jaja, men de finns bluetooth pa denna datan sa de kanske gar att typ skicka ellenat? fast jag har inte tagit bilder med min mobil typ.. och har ingen kamera sladd..
sa min blogg kmr va lite ful men anda.. jag bloggar nog iman med, sen kmr jag ju kunna blogga i gotland ockso
mamma kanske har kamerasladd till datan, har hon de sa kan jag nog lagga in bilder i gotland :)
nu ska ja inte babbla mer for de blir for langt haha, hemma om 17 dagar.. i sverige om 2 eftersom vi sover en natt pa baten, men vi aker har ifran den 1a
kmr sakna farbror och hans fru faktist.. dom har gjort grejer for att jag och willy ska ha kul helatiden, dom ar grymma!




ni far en bild pa dessie for hon e perfekt, eller jag tycker de
kanske lite fjortis men ando.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: