elsie zimblys

1 års dag!

Kategori: my life

idag är de min och ebbas 1 års dag!
alltså ett år sen innan vi sågs..
tyvärr åker båda bort.. synd ba att jag inte kunde va kvar lite längre för då skulle vi iaf kunna ses..
men ah.. vi firar när vi ses igen?!
-
jag kmr aldrig glömma den dan
vi båda trodde att vi va små (asså jag trodde ebba skulle va as liten och hon trodde jag skulle va de)
haha men vi va lika långa typ!
vi va med didrik och de va typ lite konstig stämning för didrik va as kåt på mig och ebba satt vid datan HAHA
aja sen blev han typ sur och gick så börja en gubbe runka i cam.. HAHA
sen smsade vi, & träffades igen
& igen & igen
nu är vi typ bästavänner
jag trodde seriöst aldrig jag skulle bli så bra vän med dig,
kan fortfarande inte fatta de typ..
men ebba, jag älskar dig & de vet du
jag skulle inte vart den jag är nu utan dig
vi har bråkat, men inte mycke
och de tog lång tid innan vi hade vårat första bråk
tror vi har bråkat 2 & tjaffsat typ 1-2 ?
de är ändå lite för att vara jag,
jag bråkade jämnt med mina kompisar iaf förut.. HAHA
men bråk gör vänskap starkare
vi fixar alltid till de
jag vet inte va mer jag ska säga..
men du vet hur man får mig att skratta iallafall
vi har riktigt goa minnen, & minnesvärda är dom allihop!
1 år och mer ska de bli!

mysigt, ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • ebba säger:

    ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKLING

    Jag älskar dig mest, jag kommer smsa massa & mmsa & kanske skicka vykort om jag känner för't, eller förstår hur man gör..

    Nästa år, ska ingen åka bort, så ska vi fira!



    JAG ÄLSKAR DIG MEST

    2010-07-21 | 12:44:35
    Bloggadress: http://ebbaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: