elsie zimblys

jag måste..

Kategori: jag skriver av mig

skiter i om detta bli fult men jag vill att du ska veta,
att jag dör för dig
du är mer än en syster för mig
du är största delen av mitt liv
och du förstår mig alltid
jag gör nästan vadsomhelst för att inte förlora dig
du är de bästa som har hänt mig, jag skojar inte
jag älskar dig, du är en äkta vän
även om du har ljugit for mig
men de har du iaf sagt vart pga att du inte vill förlora mig
alla som känner mig vet nog att jag hatar hatar HATAR folk som ljuger
men det går inte att hata dig
kanske för ngn sekund haha..
men de går inte, hur mycke jag än säger de till dig när vi bråkar..
du har ändå alltid sträckt ut en hand åt mig när jag behöver dig
nu är jag inget utan dig..

vi har slagits, vi har dragit varandra i håret, vi har gått låååångt över gränsen mot varandra
vi har gråtit mot varandras axlar, vi har lipat floder haha..
vi har skrattat, vi har dampat och cp'at sönder
vi har skämt ut oss, vi har vart med i bråk i stan HAHAHA
vi har gått igenom dom äckligaste fjortistiderna tillsammans
vi har vart fula tillsammans
vi har trott vi kan sjunga HAHA..
vi har gått igenom de mesta, ingen anar hur mycke.
jag älskar dig
av hela mitt hjärta
tror du är den som vet mest och bäst om mig
god damn you're beautiful
du är det finaste jag vet
vi sa föralltid, och det har hållt i 4 år nu om jag inte räkna fel?
jag brukar inte tro på fralltid men det här tror jag på.

du är bäst, finns inget att tvivla på
min ängel, alma almutta duzic


(kopierade sista bokstäverna från facebook hihi)

Kommentarer

  • alma duzic säger:

    NNNNAAAAAWWWW<33333

    ;(((((((

    jag alskar med mer an vad du tror du ar mitt allt och jag menar det

    sa skriva mer nar ja kan och lagga upp p min blogg , maste dra nu puss ja elskar dig!!!!!

    2010-07-23 | 22:35:27
    Bloggadress: http://almaduzics.blogg.se/

Kommentera inlägget här: