elsie zimblys

meeeeen bajs?

Kategori: my life

piratebaj funkar inte.. </3
jag som precis har hittat massa filmer som verkar bra oh så funkar de inte..
typiskt!
när jag gick in på blogg.se såg ja att de fanns ngt skärp som gjorde att killar kunde få känna hur de är att ha mens? :|
orkar inte lägga ut ett helt inlägg om de men här har ni länk för dom som vill läsa mer ;
-
aja glömde berätta att jag såg baby seniorita igår :D HAHA vi satt på samma buss..
& när jag åkte hem från falkenberg såg jag wynaut också :o
ganska kul ändå,
ja har sett ganska många bloggare irl nu? :$
amir har ja träffat, & han va med jonathan segerholm elelr va han heter & sofia of sweden
isabelle strömberg, när hon va i gbg med sin pojkeeeh :D lika fin är hon irl!
sen olga, babybelle asså, hon som va as fjortis med baby senorita, blond & liten typ
haha ngn som kmr ihåg?
ba kissie, dessie & paow kvar ju? :D & hugo rosas.. fast räknas han som bloggare..? ååååh han är så snygg
gimmiiie :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: