elsie zimblys

news hehe

Kategori:

lite nyheter dåva!
jag tog ett hål i örat, jag och julia gick runt i stan i fbg oh så ba bestämde vi oss för att ta hål i örat :D
-
& jag är bruuuuuuuun!
fast jag har flagnat i pannan och börjar flagna vid brösten nu typ haha :(
ja mina ben ser skeva ut men lev med det, dom såg för feta ut på dom andra bilderna!
bilden är inte redigerad alls och jag va as blek innan jämnfört md nu..
stackars julia är röd ist :( HAHA söt
-
& jag & min tandställning har blivit bra vänner faktist :D:D:D
den gör inte ont ellenåt, är lite jobbig IBLAND ba.. men jag lever!
-
& nu fick jag reda på att jag ska träffa ebba imån, haha saknar henne:( , inte träffat henne på typ  mer än 2 veckor typ typ..?
-
& jag hatar spotifyreklam :):):):)
-
& min nya drog är låten jag länka förut, airplanes!!!!! <33333333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: