elsie zimblys

skitlov

Kategori: my life

fan va suuuuur ja blir
hade sett fram imot gothia sen vintras typ,
och så får ja reda på att jag åker på onsdan dan efter försa discot & två dagar efter invigningen
hur kul tror ni de va?
invigningen blev inte heller av, trodde fan de skulle bli iaf den men nehepp
tycker att dom som inte kan lova och hålla ngt inte borde lova ngt.
tror inte de blir ngt disco heller,
palla.. aja helt underbara blev ju mina tre sista dagar, imån blir inte heller kul antagligen
trodde de va iaf månda och tisda jag skulle ha som roligast
men nej, aja nu åker jag snart iaf, då slipper ni&du mig
kmr inte ha data där antagligen, kaaanske ngn gång men kan inte lova
men jag ska skriva ett hejdå inlägg innan jag drar
nu vet ja inte va ja ska göra,
kanske ska träffa frida snart men är helt äcklig
borde ja duscha nu kanske?
måste packa också.. men de kan ja la likaväl göra imån eftersom jag inte har ngt att göra då eller?
blöö fuck off
sa ja att jag cyklade bort & tog ett kvällsdopp igår?
tror inte de.. aja jag pappa & mamma cyklade en bit bort från hovås & bada, de va as fint där & extra fint med solnedgången
jag & mamma tog massa bilder haha, men dom bästa är på mammas kamera eftersom mitt batteri tog slut.. kanske lägger upp dom senare
varmt vatten va de också
ska gå in i duschen nu, ganska värt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: