elsie zimblys

tack

Kategori: jag skriver av mig

allt är ba konstigt..
jag är rädd..
jag vet inte vem jag har blivit
jag känner mig som en liten tönt som försöker passa in
och ta de inte fel för jag spelar inte ngn jag inte är
men jag känner inte mig själv
jag hatar när d blir såhär
~
jag har börjat tro på ödet
såg en film typ förra eller förrförra veckan 'om ödet får bestämma'
visst de va ju en film men ändå
jag tror på ödet..
och jag har inte fattat va de är innan faktist haha
~
sen är jag rädd för när jag ska åka
inget verkar vara ngt problem nu
men för de första ska jag sitta och plågas i 6 timmar i en fkn bil med tjocka familjen
sen ska vi åka båt, jag hatar att åka båt, åker mycke hellre flygplan
vi ska tillomed sova över på båten.. jag kmr inte kunna somna typ
sen ska vi bila från riga till ngn stad i litauen, inte säker på vart än men ändå..
och efter de gotland..
jag ska va borta i 26 dagar har jag räknat ut..
de ska la bli lite skönt att komma bort.. men de är alldeles för mycke
jag kmr typ bli bortglömd samtidigt som jag gråter för jag saknar allt & alla..
~
& mina drömmar?
dom är helt konstiga
nästan läskiga
jag vill inte komma ihåg mina drömmar
usch jag hatar att drömma kom ja på nu..
~
jag vet inte va jag ska göra
hatar att jag är så fkn osäker helatiden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: