elsie zimblys

tjooooooooo

Kategori: my life

afan.. sitter vid datan igen, de e typ fuktigt ute, as jobbigt, de e varmt men regningt typ
och nar de regnar so regnar de som fan, haha as kul, jag och willy gick ut och stellde oss i regnet so nu e vi helt blota :D
aja igor satt vi ute till typ kl 1 och blev upp etna av maaaaaassa myggor, vetefan hur monga myggbett jag har men monga e de :(
nu e jag lite forvirrad, hoppas inte alma e sur po mig, jag elskar dig
ikvall ska vi ata ute, sen aker vi har ifron typ kl 10 (9 i svensk tid) mamma sa de iaf.
da blir de typ fest haha, fullt med mat och massa folk.. sen sover jag o willy hos farmor tror jag, medans mamma pappa och julius sover hos mormor.
saknar redan de svenska vattnet haha.. man kan typ inte dricka kranvatten har.. eller man kan men de e ju inte gott o vattnet man koper e inte heller gott..

juste sa ja att mina kusiner har hund :D
(kan helt plotsligt inte gora fragetecken)
tror inte ja sa de iaf, den e as gullig, stinker lite bara men den pussar mig helatiden hihi o den e jatte snell :D

aja nu ska jag nog inte skriva mer, uppdaterar som sagt ner jag kan
oh kom po att de jag kmr sakna mest av allt.. e nog fan min seng.
aja ha de gott solengee, pusspuss

Kommentarer

  • alma duzic säger:

    haha elsie..

    vi maaaste prata mer om det dara ..

    jag elskar dig med<3

    2010-07-23 | 16:32:04
    Bloggadress: http://almaduzics.blogg.se/
  • elsie zimblys säger:

    skriv till mig po meddelanden po facebook so svarar jag ner jag kan da..

    du lova att du inte va sur? :(

    alskar dig

    2010-07-23 | 21:36:00
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: