elsie zimblys

tjululu!

Kategori: my life

de är många jag saknar, men jag saknar dig annars också, iaf den du va.. nu vet jag inte vem du är, men de känns som att de är bäst att låta bli för de blir alltid fel..

ja hejhej, jag har haft datan en stund men vart sa mke annat,
men va ska ja skriva?
jag e hos min farbror och hans fru nu, alla sover och jag ska upp om typ 7 timmar?
willy snarkar som en javla gris men ja far forsoka lyssna pa musik tills mobilen dor, ja har ingen laddare har och typ inget batteri..
meeeen ah, vi ska sova har tills vi ska aka, WIHOOO :D:D:D
as lyx har haha, dom e sa javla goa och man far allt man vill och man slipper mormor o farmor oh hela bunten..
hehe,
fan ja glomde va ja skule skriva.. de va faktist nagot hyffsat vettigt.. aja skitsamma
jag har iaf shoppat lite har faktist!
idag fick jag en ny parfym :D & hotpants & ett linne & en skjal & trosor & ngt mer men kmr inte pa vad hehe
men nu har jag nog allt jag behover forutom en ny mobil och lite lycka!
haha, men vet ni vad? jag ska forsoka spara till en ny mobil.. har 620 nu typ om inte litemer haha, men de roliga e att jag kmr typ tanka att jag inte vill slosa alla mina egna pengar pa en mobil och att mina foreldrar borde kopa en at mig..
fan.. ska fan borja tjata, iaf lite i smyg
va ska dom gora for att fa tag i mig nar den inte funkar liksom?
hehehe
menmeeeeeeeen,
vet ni en till sak?
jag har nastan borjat fa battre sjalvfortroende lite smatt, iaf ibland.. fick varsta gulliga pepp talk'et igar.. fast de kanske inte haller sig sa lange, men jag kanner mig smal & d e ba for alla har e tjocka typ, tjocka tanter eller fula javlar haha
har ba sett 2 st snygga killar och jag har typ alltid vart dar de e massa folk?
helt sjukt.. menmen mitt sjalvfortroende kmr sakert forsvinna igen och nar jag e hemma i goteborg kan jag nastan lova att de e borta helt for jag e dubbelt sa storre en mina kompisar..
fast kan ju anda hoppas pa att dom ater lite?
dom kan ju fa anorexia :(
men seriost ni e sa smala va, va glada
nu ska ja inte skriva mer for kanner att detta blev ett gaanska langt inlagg hehe
menmen jag bloggar ju inte sa mycke nu sa nojj er!

SLASH KUNGEN


hahaha gammal sot bild.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: