elsie zimblys

tyeaaserweoklil

Kategori: my life

fråga mig inte
ebba stack hem för ett tag sen.. hon va la trött på mig..
nu bråkar vi & ja..
nä skoja ba, hon skulle hem & äta, iaf va hon sa t mig.... :o
gaaah jag blir sur för jag måste ha ny mobil, den dampar som fan,
de är den sämsta mobilen jag har haft typ & knapparna kmr säkert inte funka snart för dom är as tröga..
jag har inga pengar, aldrig i livet att mina föreldrar kmr köpa en ny åt mig
& jag är verkligen inte den personen som kan spara.
uuuuush va ska jag göra? :(
får panik
så har ja typ virus på min data.. men palla bry sig.. orkar inte.. kl är ba kvart över 8 och allt går as segt
vene va jag ska göra, vet ba att jag måste duscha.. vetefan va jag ska göra imån heller.. typ dö?
blööööööööööö pallaaaaaaaaaaaaaaa
sdfjiitifttslasjislfdicakaareskehaorajehsuksdhfnlhege
där kan ni inte lista ut va jag skrev egentligen fast med random bokstäver till va?
ÅH
känner mig värdelös ÅÅÅÅÅH döda mig!
jävlar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: