elsie zimblys

underbart!

Kategori: my life

heeeeeema
de va heeeelt underbart haha, julias pappa körde oss till mig så jag hämta pengar, sen körde han oss t 4-gott så köpte vi liiiiiiiite godis, sen körde han oss t bion, dock va vi där 1 timma innan de börja.. men ändå, så vi hämta ut biljetterna & sen gick till typ scandinavium, lite förbi, och vid donken där är de fullt med killar/folk?
när vi vänder och går tillbaka ser dom oss typ och typ minst 15 st börjar springa och hojta mot oss, haha jag fick typ panik så springer 2 st runt oss, närmare och närmare, så skrek jag och sprang ifrån hans lilla cirkel, så backa dom lite, sen kmr dom tillbaka fast allihopp och hojtar 'WEYWEYWEYWEYWEY' i takt helatiden, sen kramar helt plötsligt någon av dom om mig, och bär upp mig, jag får panik samtidigt som jag skrattar och julia bara sprang undan, så typ rycker jag HAHA så tar alla tag i mig och börjar kasta mig i luften typ 5 ggr & ba WEEEEY,WEEEY,WEEEY?! jag ba skrek :|
sen släppte dom ner mig och alla ba kolla på mig& skratta, asså alla andra som gick förbi, typ.. pinsamt?
seriöst så jävla läskigt.. trodde mitt hjärta skulle hoppa ur, seriöst..
sen gick vi tillbaka t bion, satte oss typ och vänta där inne för de regna ute
sen gick vi in, dampa lite haha tog kort med bilder på tecknade filmer hahaha, lägger upp bilder imån, orkar inte nu & tyvärr blev de mobilbilder, glömde kameran för batteriet ladda.. så hitta vi några typ uppblåsta figurer som skratta när man sparka på dom, alla ba kolla på oss och jag och julia stog och dog av skratt samtidigt som vi sparka dom HAHA
till själva filmen då, shrek i 3D, haha den va faktist grym! och jag måste erkänna att jag grät i slutet.. fattar ni att jag grät till SHREK eller?
HAHAHA..
sen när eftertexten rulla fick vi värsta dampet och gjorde skuggor på duken, vene om ni fattar men ska försöka fixa och få in filmen på de hahaha!
och de satt kvar typ 8 st där inne som satt och skratta åt oss hahahaha
sen dampa vi som fan på vagnen och på markland, haha fan va kul de va, saknar sånna här dagar, då man har ont i huvet på kvällen pga. dampet haha & jag hade bara shorts & linne och ett tunnt linne över, FATTAR NI HUR SKÖNT ELLER?!
fast har fortfarande ingen sommarlovskänsla faktist..
jag dör så söt, när han gjorde så på filmen alla ba 'aaaaaaaaaw'
haha :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: