elsie zimblys

öh bajs?

Kategori: my life

har ätiiit, snacka nyss i tele med kacke & nu har han typ stängt av sin mobil för han e sur på mig
varför lyckas jag alltid md att göra folk sura?
så jävla typiskt
stekte inte klart qournen helt heller så dom va inte goa
fyyyy nu är ja typ förbannad.
HAHAHA förbannad.. nämen ÖÖÖÖÖÖH die
imån blir de liseberg med frida iaf!
as göööött, har inte vart där sen förra året.. helt hemskt haha
synd ba att de inte ska va så fint väder, de ska typ regna..?
men de ska ändå va 24 - 20 grader
fast jag tror inte på vädret hehe..
aja får väll se de posetivt, typ som att de inte kmr vara lika många folk där antagligen & de blir inte fööööör varmt :D
frågan är ba va man ska ha på sig...
haha får se imån :)
nu ska ja forstätta kika runt på datan & ha tråkigt..
hahaha naw.. de va typ 2008, hanna va med också,
ja kmr aldrig glömma den dagen..
vi hade kollat på lotta på liseberg för emd va där, jag va helt kär i dom haha..
så söta
HAHAHAHA jag & frida har så fina bilder på oss från förr va.....
sånna jävla töntar va vi HAHA

Kommentarer

  • frida wolmar säger:

    HAHAHAHA JAG DÖR JU

    FYFAN VA FULA

    2010-07-18 | 01:47:33
  • elsie zimblys säger:

    HAHAHAHA nejdå.........

    2010-07-18 | 13:46:49
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: