elsie zimblys

vaaaaa?

Kategori: my life

klockan är ba 12 :o
ba för jag gick upp kl 7.. för att få en ful tandställning på underkäken
asså när de ba va där uppe såg de helt okej ut, men MED DÄR NERE OCKSÅ SER JAG UT SOM ETT JÄVLA KRYCKMONGO! :'(
& de gör ont
& de känns inte som de blir ngn gothia ellenåt
känns ba fel att tvinga med ebba
& vet itne vilket datum de är men antagligen är de inte den 19 eftersom de är invigning då, och de går väll den 20 men tänk om jag inte får?
mina föreldrar har blivit sura fittor och är ba sura typ, mamma är iaf suuur pappa blir likaså när han kommer hem typ
jag åker den 21, tidigt på morronen typ
från min sida ser jag inget negativt med de,
liksom, sista dagen innan jag åker kan jag la få ha kul, kommer jag hem sent är de ba bra, vi ska ju bila ända till stockholm, då kommer jag behöva va trött..
aja får väll ba hoppas.. men kommer antagligen inte få..
uppdaterar snart igen ska lägga in bilder & så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: