elsie zimblys

vad är de för fel på mig?

Kategori: jag skriver av mig

bloggen är till för att jag ska skriva av mig.

varför va ja så mycke lyckligare förut?
varför har allt posetivt förvandlats till negativt?
varför förendras allt med tiden?
varför kan jag inte få vara lika lycklig som jag va då?
de va knappt längesen, varför?!
jag tappar bara hoppet mer och mer
jag är trött på allt
jag vill ha tillbaka de innan
varför va de bättre förr?
jag saknar allt så jävla mycke
jag vet inte om jag själv har förendrats
men känns som de bara är jag kvar

de är som att jag hänger & håller i mig med båda händerna
& ett finger i taget släpper
fan va töntig jag är
men va ska man göra då?
jag kan inte göra mycke annat än att deppa nu

allt känns & är så dåligt
jag mår dåligt
jag hatar mig själv
jag hatar mitt liv
jag hatar mina tankar

jag blir bara besviken på mig själv helatiden
jag gör aldrig något bra
allt jag gör är att försöka förvandla något bra till något dåligt
varför gör jag alltid de för?

min avunsjuka är inte bättre
därför jag blir dum mot mina vänner ibland..
gud jag är sån hemsk människa
så självisk
men ändå känns de som att alla har glömt eller gömt mig

ja jag kanske är självisk, men hur gör man för att inte va de då?
jag föddes sån och har alltid vart sån.. självisk, elak och envis.
jag vet inte hur man ändrar på sig
jag har försökt att bli bättre,
men kolla, jag har bara blivit sämre..

jag har för många olika tankar i mitt huvud
ingen anar va de är för tankar
jag vet inte va jag ska ta mig till
kan inte gråta ut heller
bara ibland, inte ofta jag gråter typ..
men nu är jag verkligen på botten.. varför?
jag hade en underbar dag, varför deppar jag nu?

jag vet inte..
jag vet inte va jag ska göra
jag vet inte hur jag ska tänka
jag vet inte va jag ska ta mig till
JAG VET INGENTING?!
jag vet att jag är trött på allt!

jag är ingen deppig person..
jag känner inte mig själv så iaf..
men jag har blivit så känslig nu för tiden?
ja kollade på lite gamla bilder..
klarade inte av de?
varför har jag blivit så svag för?
iof så vet jag, men jag vill inte veta
jag vill inte att de ska vara orsaken och jag tänker inte acceptera de heller

jag nekar allt för mig själv, jag vill inte inse sanningen
vad är de för fel på mig?



i wanna be happy, är de så svårt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: