elsie zimblys

-

Kategori: jag skriver av mig

jävla cp barn
äckel horor
CP FITTOR

ni tänker bara på er själva!
jävla egoister
fyfan va jag hatar egoister!
fan va jag hatar lögner
fan va jag hatar att försöka fejka ett leende
fan va jag hatar när folk förendras
fan va jag hatar idioter
fan va jag hatar förväntningar
fan va jag hatar mitt liv
fan va jag hatar dig
fan va jag hatar er
fan va jag hatar mitt utseende
fan va jag hatar min kropp
fan va jag hatar kärlek
fan va jag hatar när allt blir fel
fan va jag hatar äckliga människor
fan va jag hatar falskhet
fan va jag hatar orättvisa
fan va jag hatar ALLT & ALLA & HELA DENNA FKN JORD
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

jag får panik, sitter och svettas förfan
va är de för fel på mig?
jag orkar inte mer
kan inte komma på ngn anledning till att leva mer, seriöst.

Kommentarer

  • e säger:

    jag känner inte dig alls och du vet inte vem jag är heller tror jag, men jag kollar in på din blogg lite då och då för jag tkr den är intressant , asså låt mig bara säga en sak - du är SJUKT fin, asså alla bilder på dig ; du är asvacker, helt seriöst, jättefina ögon, ögonbryn, hår, kropp och aaallt , skulle DÖ för ditt utseende.

    ville bara säga dt.

    ha dt bra ;)

    2010-06-28 | 23:49:02
  • e säger:

    <- &min blogg förresten haha.. ((:

    2010-06-28 | 23:50:13
    Bloggadress: http://ellx.blogg.se/
  • elsie zimblys säger:

    åååh tack, gud va gullig du är!

    men jag är långt ifrån fin & har världens fulaste kropp :o

    du är själv väldigt vacket & har fin kropp!

    fin blogg :)

    2010-06-29 | 08:57:55
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: