elsie zimblys

all I ever wanted was a simple way to get over you

Kategori: my life

jag och julia gjorde inte så mke, men de va mys ändå, tills min mamma börja dampa!
nu sitter jag här vid datan.. UTAN TANGENTBORD!
ja svääär hon spelar över.
men jag har ju datamus & internet, och smart som jag är skriver jag med skärmtangentbord ;)
fast de tar tid & är jobbigt.. men kul haha
men imån är de avslutning, i can't belive it.. de gick helt plötsligt så fort?
oh fy de kkmr säkert regna också.. vetefan va jag ska göra md håret asså..
meen jag får la se.
jag kmr nog inte  skriva mer inlägg idag, men jag bloggar imån, har kameran md mig också ;)
haha puss!
-------------------------------------------------------
-
jag älskar bilden & jag älskar dig!

Kommentarer

  • tom säger:

    stolt fotograf :D <3

    2010-06-11 | 21:40:53

Kommentera inlägget här: