elsie zimblys

faaaaaaan

Kategori: Allmänt

hej inte uppdaterat ngt idag jag veeet,
men ebba uppdaterar sämre så jag har ngt att skylla på (a)
aja idag har jag då passat min 2åriga lillebror,
har nog aldrig vart md han när han är så gnällig,
jäääävlar, ville bara skjuta han..
sen somna jag i soffan i typ 1 oh en halv timme och då hade han vrängt ut hela soffan och lagt alla kuddar i en hög? :o
oh när jag vakna klättra han och tänkte gå upp på de?!
nu är jag as trött, sitter helt uppvsvullen och nyser av äckelpollen..
vill strypa mig själv men de går inte..
kanske inte uppdaterar ngt mer idag men imån blir de ebba efter skolan!
vene va vi ska göra men får la se :)
tog bilder igår.. &&&& REDIGERA ALLAAAA
asså bara kontrast, och vääääldigt lite på många
men dom kmr nog inte upp på bloggen så pusss :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: