elsie zimblys

ferre

Kategori: my life

fråga mig inte om rubriken, de ba kom upp..?
aja jag sitter här.. vi har gäster och hörde att dom tydligen ska sova över här?
aja bara dom inte sover i mitt rum & inte stör mig :D
jag har as tråkigt och är helt rastlös
blöööö
såg en läskig video också, titta :|
jag får typ panik av att se den :o
-
men aja, jag träffa mella & sara en stund i stan sen träffa jag emil & senyo
nu är jag här & har ont i halsen.. & JA ja tjötar mke om min hals men de går ju fan itne över :(
ja kan inte fatta att de är sommarlov heller?
de gick as fort helt plötsligt?
usch, ingen sommarkänsla alls..
men aja, imån(idag) ska ja la träffa ebba när hon har kommit hem från harry, vilket hon sa blev 'sent'?
vet inte vilken tid men kmr la sitta hemma t minst typ 5 haha, sen på sönda kanska de blir liseberg.. saknar de somfan!
aja nu blir de för långt inlägg tycker jag, bara för jag är så uttråkad.. aja pöss

Kommentarer

  • alma säger:

    de är samma för mig ja hatar sånt när det blir helt svart i vatten :o

    så man inte ser vad som finns under en..

    ush , ja ryser när ja ser den och tänker på det!



    kanske kan träffas ett tag?<3

    2010-06-12 | 08:36:03

Kommentera inlägget här: